Maintenance and Classification of the Regional Consumer Markets

Antonyuk V.S., Paseshnik N.V.

Abstract


The article is devoted to research of theoretical bases of formation of the regional consumer market, definition of essence and structure of the consumer market at regional level.

Keywords


regional consumer market; classification; infrastructure of the consumer market; saturation and market capacity

References References

Шнипер Р. И., Новоселов А. С. Региональные проблемы рынковедения. Экономический аспект. - Новосибирск, 1993. - 443 с.

Шабунина И. М., Ломовцева О. А., Трубин М. Ю. Теория и практика региональной экономики. - Волгоград : Изд-во Волгогр. гос. ун-та, 1996. - 184 с.

Бутов В. И., Игнатов В. Г., Кетова Н. П. Основы региональной экономики. - М.: Изд. центр «МарТ», 2001. - 448 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс. - М. : Изд. дом «Вильямс», 2003. - 356 с.

Воронов А. Н. Макроэкономический анализ конъюнктуры потребительского рынка России: состояние, прогноз // Маркетинг в России и за рубежом. - 1999. - № 2. - С. 32-35.

Кочубей С. Ф. Регулирование потребительского рынка региона: цели, методы, эффективность : автореф. - Краснодар, 2008. - 24 с.


Article Metrics

Metrics Loading ...

Metrics powered by PLOS ALM


Copyright (c) 2011 Bulletin of Kalashnikov ISTU

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.


ISSN 1813-7903 (Print)
ISSN 2413-1172 (Online)