Development of Optimal Method of Innovations’ Commercialization

Kalinkina G.E., Perevedentsev D.A.

Abstract


The article presents the results of the analysis of existing methods of commercialization of innovations and ways of their improvement are suggested.

Keywords


process of commercialization; innovation process; method of commercialization

References References

Короткова Т., Власов А. Роль маркетинга в коммерциализации инноваций // Практический маркетинг. - 2010. - № 3(157).

Трифилова А. А. Оценка эффективности инновационного развития предприятия. - М. : Финансы и статистика, 2005. - 304 с.

Инновационный менеджмент : справочное пособие / под ред. П. Н. Завлина, А. К. Казанцева. Л. Э. Миндели. - Изд. 2-е, перераб. и доп. - М. : ЦИСН, 1998. - 568 с.

Анисимов Ю. П., Щербаков В. В. Особенности бизнес-процессов при создании и коммерциализации инноваций // ИнВестРегион. - 2010. - № 1. - С. 5.


Article Metrics

Metrics Loading ...

Metrics powered by PLOS ALM


Copyright (c) 2014 Bulletin of Kalashnikov ISTU

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.


ISSN 1813-7903 (Print)
ISSN 2413-1172 (Online)