Formation of Favorable Enterprise Environment in a town on the Basis of Multiattributive Model of Municipal Service Activities

Semenova V.A., Sokolova N.G.

Abstract


Reasons and factors influencing negatively on an enterprise environment, are considered. For its further favorable development it is offered to use the marketing concept of goods on the basis of multilevel integrated and multiattributive models. The multiattributive model of information support provided by municipality is formed. The score estimation of the service depending on a business kind is carried out.

Keywords


enterprise environment; marketing concept of goods; multilevel integrated model; multiattributive model

References References

Содействие предпринимательству и создание условий для развития бизнеса на территории муниципального образования : учеб. пособие / под общ. ред. И. А. Кокина. - М. : АНХ, 2009. - 624 с.

Калинкина Г. Е. Маркетинговая концепция организации взаимодействия субъектов муниципального потребительского рынка города : автореф. дис. … д-ра экон. наук (08.00.05). - Ижевский государственный технический университет, 2009. - 42 с.

Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок / под ред. В. Б. Колчанова. - СПб. : Питер, 2004. - 800 с.

Как провести социологические исследования / под ред. М. К. Горшкова, Ф. Э. Шереги. - М. : Политиздат, 1990. - 288 с.

Анурин В. Ф., Муромкина И. И., Евтушенко Е. В. Маркетинговые исследования потребительского рынка. - СПб. : Питер, 2004. - 270 с


Article Metrics

Metrics Loading ...

Metrics powered by PLOS ALM


Copyright (c) 2011 Bulletin of Kalashnikov ISTU

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.


ISSN 1813-7903 (Print)
ISSN 2413-1172 (Online)