Attributes of Izhevsk Retail Enterprises’ Own Production Goods’ Image

Ibragimov A.U., Ibragimova L.A., Nurislamova L.S.

Abstract


The article includes results of the research with the purpose of determination of retail enterprises’ own production goods’ image attributes.

Keywords


имидж продукции; атрибуты имиджа; конкурентоспособность; продукция собственного производства; розничное торговое предприятие

References References

Полянский Л. Н., Полянская И. Л. Имидж торгового предприятия [Электронный ресурс] // Маркетинг в России и за рубежом. – 2009. – № 3 – URL: http://www.dis.ru/ library/market/archive/2009/3/4873.html

Голубков Е. П. Маркетинговые исследования. – М. : Финпресс, 2004. – 346 с.

Положение о сертификации продукции собственного производства / утв. МВЭС РФ 29 июля 1993 г.


Article Metrics

Metrics Loading ...

Metrics powered by PLOS ALM


Copyright (c) 2013 Bulletin of Kalashnikov ISTU

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.


ISSN 1813-7903 (Print)
ISSN 2413-1172 (Online)