Attributes of Izhevsk Retail Enterprises’ Own Production Goods’ Image
Abstract
The article includes results of the research with the purpose of determination of retail enterprises’ own production goods’ image attributes.
Keywords
имидж продукции; атрибуты имиджа; конкурентоспособность; продукция собственного производства; розничное торговое предприятие
Galleys

References
References
Полянский Л. Н., Полянская И. Л. Имидж торгового предприятия [Электронный ресурс] // Маркетинг в России и за рубежом. – 2009. – № 3 – URL: http://www.dis.ru/ library/market/archive/2009/3/4873.html
Голубков Е. П. Маркетинговые исследования. – М. : Финпресс, 2004. – 346 с.
Положение о сертификации продукции собственного производства / утв. МВЭС РФ 29 июля 1993 г.
Article Metrics
Metrics Loading ...
Metrics powered by PLOS ALM
Copyright (c) 2013 Bulletin of Kalashnikov ISTU

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
ISSN 1813-7903 (Print)
ISSN 2413-1172 (Online)