Development of Complex Estimation of Business Social Responsibility Level

Lobanova G.A., Kolesnikova A.A.

Abstract


The concept of business social responsibility, the basic interested groups and their social expectations are considered. The technique of estimation of business social responsibility taking into account the given approach is offered.

Keywords


social responsibility of business; complex estimation of social responsibility level; interested groups

References References

Андреев А. А. Методика комплексной оценки объемов социального инвестирования // Вестник Челябинского государственного университета. - 2009. - № 9(147). - С. 73-78.

Кашин В., Нещадин А. Методика оценки эффективности корпоративной социальной политики (социальных инвестиций и социального партнерства) // Человек и труд. - 2009. - № 5.

Захаров Н. Л., Кузнецов А. Л. Управление социальным развитием организации : учебник. - М. : ИНФРА-М, 2009. - 263 с.

Полищук Л. И. Корпоративная социальная ответственность или государственное регулирование: институциональный анализ с приложением к России. - М. : Изд. дом ГУ ВШЭ, 2009. - № 01. - 24 с.

Гринберг Т. В., Лещинская К. Л. Экономическая политика России - XXI век. - URL: www.csrjournal.com

Fridman M., Fridman R. Free to Choose: A Personal Statement. - 1980.

Packard D. The HP way: How Bill Hewlett and I built our company. - Collins, 1996. - 224 p.


Article Metrics

Metrics Loading ...

Metrics powered by PLOS ALM


Copyright (c) 2011 Bulletin of Kalashnikov ISTU

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.


ISSN 1813-7903 (Print)
ISSN 2413-1172 (Online)