System of Efficiency Estimate Indicators for Marketing Activity of Economic Entities

Revenko N.F., Berkutova T.A.

Abstract


The subsystems of indicators of efficiency estimate of marketing activity depending on the concept of marketing realized by the business agents are presented.

Keywords


marketing; efficiency estimate; effectiveness of marketing activity; marketing concept; marketing expenditure

References References

Дойль П. Маркетинг, ориентированный на стоимость : пер. с англ. ; под ред. Ю. Н. Каптуревского. - СПб. : Питер, 2001. - 480 с.

Котлер Ф. Маркетинг XXI века : пер. с англ. ; под ред. Т. Р. Тэор. - СПб. : Изд. дом «Нева», 2005. - 432 с.

Ленсколд Дж. Рентабельность инвестиций в маркетинг. Методы повышения прибыльности маркетинговых кампаний : пер. с англ. ; под ред. В. Б. Колчанова и М. А. Карлика. - СПб. : Питер, 2005. - 272 с.

Третьяк О. А. Маркетинг: новые ориентиры модели управления : учебник. - М. : Инфра-М, 2005. - 403 с.


Article Metrics

Metrics Loading ...

Metrics powered by PLOS ALM


Copyright (c) 2011 Bulletin of Kalashnikov ISTU

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.


ISSN 1813-7903 (Print)
ISSN 2413-1172 (Online)