Application of Modern Methods of Simulation and Management for Enhancement of Efficiency of Automobile Branded Service System

Makarova I.V., Khabibullin R.G., Belyaev A.I., Belyaev E.I., Buyvol P.A.

Abstract


Methods of efficiency enhancement of dealer-service network subject competitiveness based on calculation of complex indicator for their activity estimation are analyzed. The simulation of key performance indicator deviations from reference values is presented.

Keywords


automobile branded service; dealer-service network; service center; key performance indicator; simulation model

References References

Основные положения стратегии развития автомобильной промышленности Российской Федерации на период до 2020 года. Министерство промышленности и торговли РФ. - М., 2010. - 76 с. - URL: http://www.minprom. gov.ru/press/release/showNewsIssue?url=activity/auto/news/189 (дата обращения 11.03.2010).

Янченко В. Ф., Иванов С. В. Роль логистики компании в обеспечении качества продукции (услуг) и повышении конкурентоспособности.

Карпов Ю. Г. Имитационное моделирование систем. Введение в моделирование с Any Logic 5. - СПб. : БХВ-Петербург, 2006. - 400 с. : ил.

Модель динамического структурно-функционального синтеза гибких цепей поставок на основе ключевых компетенций / Д. А. Иванов [и др.]. - URL: http://www. xjtek.ru/anylogic/articles/15/ (дата обращения 11.09.2009).

Каплан Р. С., Нортон Д. П. Сбалансированная система показателей: от стратегии к действию. - М. : Олимп-Бизнес, 2003. - 210 с.


Article Metrics

Metrics Loading ...

Metrics powered by PLOS ALM


Copyright (c) 2011 Bulletin of Kalashnikov ISTU

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.


ISSN 1813-7903 (Print)
ISSN 2413-1172 (Online)