Open Access Open Access  Restricted Access Subscription Access

Student Practice Organization in View of Remote e-Learning Technoligies

Zagoryuko I.N., Zavialov P.M.

Abstract


In this article the key characteristics of the second year students’ practice organization process are described which are implemented in the modern educational process, requiring involvement of e-learning elements. Some methodological aspects of practice that can help to solve the emerged problems are discussed.

Keywords


Internet; e-learning; competence approach; optimization; text fixation; adequacy

References References

Ухова Л. В., Зимина Л. И. Внедрение инновационных образовательных технологий в практику преподавания риторики студентам нефилологических специальностей // Ярославский педагогический вестник. - 2015. - № 6. - С. 113-119.

Загоруйко И. Н. Особенности взаимодействия преподавателей и студентов в условиях современного образовательного процесса, обусловленного привлечением системы электронного обучения // Вестник ИжГТУ имени М. Т. Калашникова. - 2016. - № 1(69). - С. 101-102.

http://e-learning.istu.ru

http://goo.gl/6tz6iJ

Петрова О., Долганова О., Шарохина Е. Педагогика. Конспект лекций. - URL: http://goo.gl/lRcnua (дата обращения: 30.05.2016).




DOI: http://dx.doi.org/10.22213/2413-1172-2016-3-84-86

Article Metrics

Metrics Loading ...

Metrics powered by PLOS ALM


Copyright (c) 2016 Bulletin of Kalashnikov ISTU

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.


ISSN 1813-7903 (Print)
ISSN 2413-1172 (Online)