Concept of Obtaining Benefits in Control of Production Costs of a Device Making Enterprise at a Variety of Sale Markets

Authors

  • G. I. Kudryavtsev

DOI:

https://doi.org/10.22213/2410-9304-2016-3-38-42

Keywords:

high-tech electronics manufacturer, management, diversification of production, methodology of development of new products

Abstract

The paper considers the concept of managing the advanced high-tech device-making enterprise based on controlling the costs and maximum diversification of production. Based on the proposed concept it is possible to create an effective technique for mastering new items with minimized production costs.

References

Энциклопедический словарь : в 3 т. / гл. ред. Б. А. Введенский. - М. : Большая сов. энцикл., 1953-1955. - Т. 1: А - Й. - 1953. - 719 с. : ил.

Рынок: микроэкономическая модель' / Э. Дж. Долан, Д. Е. Линдсей. - СПб. : Автокомп, 1992. - ISBN: 5-7062-0029-7.

Там же.

Инструментарий управления финансами Business Toolkits, 2006 // Финансовый анализ. - URL: http://www.1fin.ru/download2/?id=fin.51.zip (дата обращения: 20.06.2016).

Рынок: микроэкономическая модель' / Э. Дж. Долан, Д. Е. Линдсей. - СПб. : Автокомп, 1992. - ISBN: 5-7062-0029-7.

Инструментарий управления финансами Business Toolkits, 2006 // Финансовый анализ. - URL: http://www.1fin.ru/ download2/?id=fin.51.zip (дата обращения: 20.06.2016).

Макконмелл К. Р., Брю С. Л. Экономикс: принципы, проблемы и политика / пер.с 14-го англ. изл. - М. : ИНФРА-М 2003. - XXXVI, 972 с.

Реорганизация финансовых функций предприятия Business Toolkits, 1996 // Административно-управленческий портал. - URL: http://www.aup.ru/books/m42/ (дата обращения: 20.06.2016).

Основы корпоративных финансов и получение финансирования. Business Toolkits, 1996 // Федеральный образовательный портал. - URL: http://ecsocman.hse.ru/text/ 19193922/ (дата обращения: 20.06.2016).

Published

07.10.2016

How to Cite

Kudryavtsev Г. И. (2016). Concept of Obtaining Benefits in Control of Production Costs of a Device Making Enterprise at a Variety of Sale Markets. Intellekt. Sist. Proizv., 14(3), 38–42. https://doi.org/10.22213/2410-9304-2016-3-38-42

Issue

Section

Energy, metallurgical and chemical engineering