Systematic Quantitative Evaluation of the Training Level of Students in the Studies of the Perspective Geometry and Engineering Graphics Courses
Keywords:
point-rating system, traditional system, student, pointsAbstract
The article is devoted to the point-rating system as a methodology for the systematic quantitative evaluation of the training level of students in the studies of the perspective geometry and engineering graphics courses.References
Кузнецова Н. Л. Возможность балльно-рейтинговой системы для развития творческих способностей студентов // Вестник ТГПУ. - 2011. - Вып. 1. - С. 63-66.
Марданова Т. В. Использование балльно-рейтинговой системы при преподавании графических дисциплин в техническом вузе // Сб. науч. тр. по материалам Междунар. науч.-практ. конф. «Наука, образование, общество: тенденции и перспективы». - 2014. - С. 141-144.
Downloads
Published
15.06.2015
How to Cite
Mardanova Т. В. (2015). Systematic Quantitative Evaluation of the Training Level of Students in the Studies of the Perspective Geometry and Engineering Graphics Courses. Vestnik IzhGTU Imeni M.T. Kalashnikova, 18(2), 117–118. Retrieved from https://izdat.istu.ru/index.php/vestnik/article/view/2043
Issue
Section
Articles