Systematic Quantitative Evaluation of the Training Level of Students in the Studies of the Perspective Geometry and Engineering Graphics Courses

Authors

  • T. V. Mardanova Kalashnikov ISTU

Keywords:

point-rating system, traditional system, student, points

Abstract

The article is devoted to the point-rating system as a methodology for the systematic quantitative evaluation of the training level of students in the studies of the perspective geometry and engineering graphics courses.

Author Biography

T. V. Mardanova, Kalashnikov ISTU

References

Кузнецова Н. Л. Возможность балльно-рейтинговой системы для развития творческих способностей студентов // Вестник ТГПУ. - 2011. - Вып. 1. - С. 63-66.

Марданова Т. В. Использование балльно-рейтинговой системы при преподавании графических дисциплин в техническом вузе // Сб. науч. тр. по материалам Междунар. науч.-практ. конф. «Наука, образование, общество: тенденции и перспективы». - 2014. - С. 141-144.

Published

15.06.2015

How to Cite

Mardanova Т. В. (2015). Systematic Quantitative Evaluation of the Training Level of Students in the Studies of the Perspective Geometry and Engineering Graphics Courses. Vestnik IzhGTU Imeni M.T. Kalashnikova, 18(2), 117–118. Retrieved from https://izdat.istu.ru/index.php/vestnik/article/view/2043

Issue

Section

Articles