System of Efficiency Estimate Indicators for Marketing Activity of Economic Entities
Keywords:
marketing, efficiency estimate, effectiveness of marketing activity, marketing concept, marketing expenditureAbstract
The subsystems of indicators of efficiency estimate of marketing activity depending on the concept of marketing realized by the business agents are presented.References
Дойль П. Маркетинг, ориентированный на стоимость : пер. с англ. ; под ред. Ю. Н. Каптуревского. - СПб. : Питер, 2001. - 480 с.
Котлер Ф. Маркетинг XXI века : пер. с англ. ; под ред. Т. Р. Тэор. - СПб. : Изд. дом «Нева», 2005. - 432 с.
Ленсколд Дж. Рентабельность инвестиций в маркетинг. Методы повышения прибыльности маркетинговых кампаний : пер. с англ. ; под ред. В. Б. Колчанова и М. А. Карлика. - СПб. : Питер, 2005. - 272 с.
Третьяк О. А. Маркетинг: новые ориентиры модели управления : учебник. - М. : Инфра-М, 2005. - 403 с.
Downloads
Published
15.03.2011
How to Cite
Revenko Н. Ф., & Berkutova Т. А. (2011). System of Efficiency Estimate Indicators for Marketing Activity of Economic Entities. Vestnik IzhGTU Imeni M.T. Kalashnikova, (1), 82–86. Retrieved from https://izdat.istu.ru/index.php/vestnik/article/view/2855
Issue
Section
Articles