System of Efficiency Estimate Indicators for Marketing Activity of Economic Entities

Authors

  • N. F. Revenko Izhevsk State Technical University
  • T. A. Berkutova Izhevsk State Technical University

Keywords:

marketing, efficiency estimate, effectiveness of marketing activity, marketing concept, marketing expenditure

Abstract

The subsystems of indicators of efficiency estimate of marketing activity depending on the concept of marketing realized by the business agents are presented.

Author Biographies

N. F. Revenko, Izhevsk State Technical University

; Izhevsk State Technical University

T. A. Berkutova, Izhevsk State Technical University

; Izhevsk State Technical University

References

Дойль П. Маркетинг, ориентированный на стоимость : пер. с англ. ; под ред. Ю. Н. Каптуревского. - СПб. : Питер, 2001. - 480 с.

Котлер Ф. Маркетинг XXI века : пер. с англ. ; под ред. Т. Р. Тэор. - СПб. : Изд. дом «Нева», 2005. - 432 с.

Ленсколд Дж. Рентабельность инвестиций в маркетинг. Методы повышения прибыльности маркетинговых кампаний : пер. с англ. ; под ред. В. Б. Колчанова и М. А. Карлика. - СПб. : Питер, 2005. - 272 с.

Третьяк О. А. Маркетинг: новые ориентиры модели управления : учебник. - М. : Инфра-М, 2005. - 403 с.

Published

15.03.2011

How to Cite

Revenko Н. Ф., & Berkutova Т. А. (2011). System of Efficiency Estimate Indicators for Marketing Activity of Economic Entities. Vestnik IzhGTU Imeni M.T. Kalashnikova, (1), 82–86. Retrieved from https://izdat.istu.ru/index.php/vestnik/article/view/2855

Issue

Section

Articles