Functional Constructs in Organization of Professional Education
Keywords:
structural construct, functional construct, structuring way of content area, theoretical approachAbstract
The functional construct of content area and its applicability in describing general professional disciplines are considered.References
Казаринов А. С. Технология педагогического эксперимента. - Глазов, 1999. - 192 с.
Караваева И. В. Валидность педагогических тестов : монография. - Ижевск : Изд. дом «Удмуртский ун-т», 2004. - 150 с.
Михайличев Е. А. Дидактическая тестология. - М. : Народное образование, 2001. - 432 с.
Леднёв В. С. Содержание образования: сущность, структура, перспективы. - М. : Высш. шк., 1991. - 224 с.
Безрукова В. С. Педагогика. - Екатеринбург, 1994. - 338 с.
Гершунский Б. С. Прогнозирование содержания обучения в техникумах. - М. : Высш. шк., 1980. - 144 с.
Маленко А. Т. Задачи по профессиональной педагогике. - М. : Высш. шк., 1987. - 168 с.
Downloads
Published
15.03.2011
How to Cite
Bushmakina Т. В. (2011). Functional Constructs in Organization of Professional Education. Vestnik IzhGTU Imeni M.T. Kalashnikova, (1), 172–173. Retrieved from https://izdat.istu.ru/index.php/vestnik/article/view/2884
Issue
Section
Articles