Competitive Analysis of Security Services in Izhevsk

Authors

  • K. V. Shutova Kalashnikov Izhevsk State Technical University
  • N. G. Sokolova Kalashnikov Izhevsk State Technical University

Keywords:

competitive advantages, competitors, marketing quota, competitive analysis, market of security services

Abstract

This article focuses on the analysis of the competitive market. The article provides competitive market analysis of security services, based on which we can estimate the market position of an organization of the interest.

Author Biographies

K. V. Shutova, Kalashnikov Izhevsk State Technical University

Master’s Degree Student

N. G. Sokolova, Kalashnikov Izhevsk State Technical University

Doctor of Economics, Associate Professor

References

Соловьев Б. А. Управление маркетингом: 17-модульная программа для менеджеров «Управление развитием организации». Модуль 13. - М. : Инфра-М, 1999. - 336 с.

Соколова Н. Г. Анализ развития сетевых структур и конкурентной ситуации на рынке розничных торговых услуг города Ижевска // Вестник ИжГТУ. - 2009. - № 1(41). - Ижевск : Изд-во ИжГТУ, 2009. - С. 53-56.

Багиев Г. Л., Тарасевич В. М., Анн Х. Маркетинг : учебник / под общ. ред. Г. Л. Багиева. - М. : Экономика, 1999. - 703 с.

Азоев Г. Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. - М. : Центр экономики и маркетинга, 1996. - 208 с.

Published

15.06.2014

How to Cite

Shutova К. В., & Sokolova Н. Г. (2014). Competitive Analysis of Security Services in Izhevsk. Vestnik IzhGTU Imeni M.T. Kalashnikova, (2), 58–62. Retrieved from https://izdat.istu.ru/index.php/vestnik/article/view/2905

Issue

Section

Articles