Competitive Analysis of Security Services in Izhevsk
Keywords:
competitive advantages, competitors, marketing quota, competitive analysis, market of security servicesAbstract
This article focuses on the analysis of the competitive market. The article provides competitive market analysis of security services, based on which we can estimate the market position of an organization of the interest.References
Соловьев Б. А. Управление маркетингом: 17-модульная программа для менеджеров «Управление развитием организации». Модуль 13. - М. : Инфра-М, 1999. - 336 с.
Соколова Н. Г. Анализ развития сетевых структур и конкурентной ситуации на рынке розничных торговых услуг города Ижевска // Вестник ИжГТУ. - 2009. - № 1(41). - Ижевск : Изд-во ИжГТУ, 2009. - С. 53-56.
Багиев Г. Л., Тарасевич В. М., Анн Х. Маркетинг : учебник / под общ. ред. Г. Л. Багиева. - М. : Экономика, 1999. - 703 с.
Азоев Г. Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. - М. : Центр экономики и маркетинга, 1996. - 208 с.
Downloads
Published
15.06.2014
How to Cite
Shutova К. В., & Sokolova Н. Г. (2014). Competitive Analysis of Security Services in Izhevsk. Vestnik IzhGTU Imeni M.T. Kalashnikova, (2), 58–62. Retrieved from https://izdat.istu.ru/index.php/vestnik/article/view/2905
Issue
Section
Articles