Student Practice Organization in View of Remote e-Learning Technoligies
DOI:
https://doi.org/10.22213/2413-1172-2016-3-84-86Keywords:
Internet, e-learning, competence approach, optimization, text fixation, adequacyAbstract
In this article the key characteristics of the second year students’ practice organization process are described which are implemented in the modern educational process, requiring involvement of e-learning elements. Some methodological aspects of practice that can help to solve the emerged problems are discussed.References
Ухова Л. В., Зимина Л. И. Внедрение инновационных образовательных технологий в практику преподавания риторики студентам нефилологических специальностей // Ярославский педагогический вестник. - 2015. - № 6. - С. 113-119.
Загоруйко И. Н. Особенности взаимодействия преподавателей и студентов в условиях современного образовательного процесса, обусловленного привлечением системы электронного обучения // Вестник ИжГТУ имени М. Т. Калашникова. - 2016. - № 1(69). - С. 101-102.
Петрова О., Долганова О., Шарохина Е. Педагогика. Конспект лекций. - URL: http://goo.gl/lRcnua (дата обращения: 30.05.2016).
Downloads
Published
10.10.2016
How to Cite
Zagoryuko И. Н., & Zavialov П. М. (2016). Student Practice Organization in View of Remote e-Learning Technoligies. Vestnik IzhGTU Imeni M.T. Kalashnikova, 19(3), 84–86. https://doi.org/10.22213/2413-1172-2016-3-84-86
Issue
Section
Educational sciences (only archive)