Student Practice Organization in View of Remote e-Learning Technoligies

Authors

  • I. N. Zagoryuko
  • P. M. Zavialov

DOI:

https://doi.org/10.22213/2413-1172-2016-3-84-86

Keywords:

Internet, e-learning, competence approach, optimization, text fixation, adequacy

Abstract

In this article the key characteristics of the second year students’ practice organization process are described which are implemented in the modern educational process, requiring involvement of e-learning elements. Some methodological aspects of practice that can help to solve the emerged problems are discussed.

References

Ухова Л. В., Зимина Л. И. Внедрение инновационных образовательных технологий в практику преподавания риторики студентам нефилологических специальностей // Ярославский педагогический вестник. - 2015. - № 6. - С. 113-119.

Загоруйко И. Н. Особенности взаимодействия преподавателей и студентов в условиях современного образовательного процесса, обусловленного привлечением системы электронного обучения // Вестник ИжГТУ имени М. Т. Калашникова. - 2016. - № 1(69). - С. 101-102.

http://e-learning.istu.ru

http://goo.gl/6tz6iJ

Петрова О., Долганова О., Шарохина Е. Педагогика. Конспект лекций. - URL: http://goo.gl/lRcnua (дата обращения: 30.05.2016).

Published

10.10.2016

How to Cite

Zagoryuko И. Н., & Zavialov П. М. (2016). Student Practice Organization in View of Remote e-Learning Technoligies. Vestnik IzhGTU Imeni M.T. Kalashnikova, 19(3), 84–86. https://doi.org/10.22213/2413-1172-2016-3-84-86

Issue

Section

Educational sciences (only archive)