Key Aspects Influencing the Service Quality and Competitiveness of Retail Enterprise
Keywords:
competitiveness, service quality, retail enterprise, key aspectsAbstract
Key aspects influencing the competitiveness of a retail enterprise are considered and their influence on the service quality of a retail enterprise is considered.References
ГОСТ Р ИСО 9000–2008. Системы менеджмента качества. Основные положения и словарь. – М. : Стандартинформ, 2009. – 35 с.
Ермолаева Н. Н. Особенности менеджмента качества услуг в розничной торговле // Проблемы современной экономики. – 2007. – № 4(24).
Багиев Г. Л., Асаул А. Н. Организация предпринимательской деятельности : учеб. пособие / под общ. ред. проф. Г. Л. Багиева. – СПб. : Изд-во СПбГУЭФ, 2001. – 231 с.
ГОСТ Р ИСО 9001–2008. Системы менеджмента качества. Требования. – М. : Стандартинформ, 2009. – 25 с.
Downloads
Published
15.03.2013
How to Cite
Ibragimova Л. А. (2013). Key Aspects Influencing the Service Quality and Competitiveness of Retail Enterprise. Vestnik IzhGTU Imeni M.T. Kalashnikova, (1), 82–83. Retrieved from https://izdat.istu.ru/index.php/vestnik/article/view/1977
Issue
Section
Articles