Key Aspects Influencing the Service Quality and Competitiveness of Retail Enterprise

Authors

  • L. A. Ibragimova Kalashnikov Izhevsk State Technical University

Keywords:

competitiveness, service quality, retail enterprise, key aspects

Abstract

Key aspects influencing the competitiveness of a retail enterprise are considered and their influence on the service quality of a retail enterprise is considered.

Author Biography

L. A. Ibragimova, Kalashnikov Izhevsk State Technical University

PhD in Economics

References

ГОСТ Р ИСО 9000–2008. Системы менеджмента качества. Основные положения и словарь. – М. : Стандартинформ, 2009. – 35 с.

Ермолаева Н. Н. Особенности менеджмента качества услуг в розничной торговле // Проблемы современной экономики. – 2007. – № 4(24).

Багиев Г. Л., Асаул А. Н. Организация предпринимательской деятельности : учеб. пособие / под общ. ред. проф. Г. Л. Багиева. – СПб. : Изд-во СПбГУЭФ, 2001. – 231 с.

ГОСТ Р ИСО 9001–2008. Системы менеджмента качества. Требования. – М. : Стандартинформ, 2009. – 25 с.

Published

15.03.2013

How to Cite

Ibragimova Л. А. (2013). Key Aspects Influencing the Service Quality and Competitiveness of Retail Enterprise. Vestnik IzhGTU Imeni M.T. Kalashnikova, (1), 82–83. Retrieved from https://izdat.istu.ru/index.php/vestnik/article/view/1977

Issue

Section

Articles