Communication Availability as the Basis for the Strategy of Economic Entity
Keywords:
economic entity, localization, spatial and time localization, strategy, communication availabilityAbstract
Communication availability is considered, forced exchange is identified, spatial and time localization is investigated as a way of an economic entity existence. The strategy for the economic entity is defined as a way of achieving the preferred spatial and time localization.References
Котлер Ф. Маркетинг менеджмент : экспресс-курс. - 2- е изд. / пер. с англ. под ред. С. Г. Божук. - СПб. : Питер, 2006. - 464 с. : ил.
Бронникова Т. С., Чернявский А. Г. Маркетинг : учеб. пособие. - URL: http://www.aup.ru/ books/m49/4.htm (дата обращения: 01.12.2014).
Клейнер Г. Б. Стратегия предприятия. - М. : Дело, 2008. - 568 с.
Гурков И. Б. Стратегия и структура корпорации : учеб. пособие. - М. : Дело, 2006. - 320 с.
Ямилов Р. М. Коммуникационная доступность как основа формирования экономики // Наука и образование в XXI веке : сб. науч. тр. по материалам Междунар. науч.-практ. конф. 31 октября 2014 г. - Ч. 15. - URL: http://ucom.ru/doc/conf/2014.10.31.15.pdf (дата обращения: 30.11.2014).