Development of Optimal Method of Innovations’ Commercialization
Keywords:
process of commercialization, innovation process, method of commercializationAbstract
The article presents the results of the analysis of existing methods of commercialization of innovations and ways of their improvement are suggested.References
Короткова Т., Власов А. Роль маркетинга в коммерциализации инноваций // Практический маркетинг. - 2010. - № 3(157).
Трифилова А. А. Оценка эффективности инновационного развития предприятия. - М. : Финансы и статистика, 2005. - 304 с.
Инновационный менеджмент : справочное пособие / под ред. П. Н. Завлина, А. К. Казанцева. Л. Э. Миндели. - Изд. 2-е, перераб. и доп. - М. : ЦИСН, 1998. - 568 с.
Анисимов Ю. П., Щербаков В. В. Особенности бизнес-процессов при создании и коммерциализации инноваций // ИнВестРегион. - 2010. - № 1. - С. 5.
Downloads
Published
15.03.2014
How to Cite
Kalinkina Г. Е., & Perevedentsev Д. А. (2014). Development of Optimal Method of Innovations’ Commercialization. Vestnik IzhGTU Imeni M.T. Kalashnikova, (1), 70–72. Retrieved from https://izdat.istu.ru/index.php/vestnik/article/view/2502
Issue
Section
Articles