Development of Optimal Method of Innovations’ Commercialization

Authors

  • G. E. Kalinkina Kalashnikov Izhevsk State Technical University
  • D. A. Perevedentsev Kalashnikov Izhevsk State Technical University

Keywords:

process of commercialization, innovation process, method of commercialization

Abstract

The article presents the results of the analysis of existing methods of commercialization of innovations and ways of their improvement are suggested.

Author Biographies

G. E. Kalinkina, Kalashnikov Izhevsk State Technical University

Doctor of Economics

D. A. Perevedentsev, Kalashnikov Izhevsk State Technical University

Post-graduate

References

Короткова Т., Власов А. Роль маркетинга в коммерциализации инноваций // Практический маркетинг. - 2010. - № 3(157).

Трифилова А. А. Оценка эффективности инновационного развития предприятия. - М. : Финансы и статистика, 2005. - 304 с.

Инновационный менеджмент : справочное пособие / под ред. П. Н. Завлина, А. К. Казанцева. Л. Э. Миндели. - Изд. 2-е, перераб. и доп. - М. : ЦИСН, 1998. - 568 с.

Анисимов Ю. П., Щербаков В. В. Особенности бизнес-процессов при создании и коммерциализации инноваций // ИнВестРегион. - 2010. - № 1. - С. 5.

Published

15.03.2014

How to Cite

Kalinkina Г. Е., & Perevedentsev Д. А. (2014). Development of Optimal Method of Innovations’ Commercialization. Vestnik IzhGTU Imeni M.T. Kalashnikova, (1), 70–72. Retrieved from https://izdat.istu.ru/index.php/vestnik/article/view/2502

Issue

Section

Articles