Attributes of Izhevsk Retail Enterprises’ Own Production Goods’ Image
Keywords:
имидж продукции, атрибуты имиджа, конкурентоспособность, продукция собственного производства, розничное торговое предприятиеAbstract
The article includes results of the research with the purpose of determination of retail enterprises’ own production goods’ image attributes.References
Полянский Л. Н., Полянская И. Л. Имидж торгового предприятия [Электронный ресурс] // Маркетинг в России и за рубежом. – 2009. – № 3 – URL: http://www.dis.ru/ library/market/archive/2009/3/4873.html
Голубков Е. П. Маркетинговые исследования. – М. : Финпресс, 2004. – 346 с.
Положение о сертификации продукции собственного производства / утв. МВЭС РФ 29 июля 1993 г.
Downloads
Published
15.12.2013
How to Cite
Ibragimov А. У., Ibragimova Л. А., & Nurislamova Л. С. (2013). Attributes of Izhevsk Retail Enterprises’ Own Production Goods’ Image. Vestnik IzhGTU Imeni M.T. Kalashnikova, (4), 72–74. Retrieved from https://izdat.istu.ru/index.php/vestnik/article/view/2729
Issue
Section
Articles