Attributes of Izhevsk Retail Enterprises’ Own Production Goods’ Image

Authors

  • A. U. Ibragimov Kalashnikov Izhevsk State Technical University
  • L. A. Ibragimova Kalashnikov Izhevsk State Technical University
  • L. S. Nurislamova Kalashnikov Izhevsk State Technical University

Keywords:

имидж продукции, атрибуты имиджа, конкурентоспособность, продукция собственного производства, розничное торговое предприятие

Abstract

The article includes results of the research with the purpose of determination of retail enterprises’ own production goods’ image attributes.

Author Biographies

A. U. Ibragimov, Kalashnikov Izhevsk State Technical University

PhD in Engineering

L. A. Ibragimova, Kalashnikov Izhevsk State Technical University

PhD in Economics

L. S. Nurislamova, Kalashnikov Izhevsk State Technical University

Master’s Degree Student

References

Полянский Л. Н., Полянская И. Л. Имидж торгового предприятия [Электронный ресурс] // Маркетинг в России и за рубежом. – 2009. – № 3 – URL: http://www.dis.ru/ library/market/archive/2009/3/4873.html

Голубков Е. П. Маркетинговые исследования. – М. : Финпресс, 2004. – 346 с.

Положение о сертификации продукции собственного производства / утв. МВЭС РФ 29 июля 1993 г.

Published

15.12.2013

How to Cite

Ibragimov А. У., Ibragimova Л. А., & Nurislamova Л. С. (2013). Attributes of Izhevsk Retail Enterprises’ Own Production Goods’ Image. Vestnik IzhGTU Imeni M.T. Kalashnikova, (4), 72–74. Retrieved from https://izdat.istu.ru/index.php/vestnik/article/view/2729

Issue

Section

Articles