Residual knowledge: Conceptual Approach
Keywords:
diagnostics of knowledge, quality of education, residual knowledge, classifier of knowledge, training descriptorsAbstract
Topics are discussed on identification and diagnostics of the so-called residual knowledge of students. This knowledge must be retained after the end of the training course.References
Кислякова Ю. Г. Технология «остаточных знаний» студентов (по специальности 290300 «ПГС») // Педагогическая диагностика. – 2006. – № 5. – С. 92–100.
Кислякова Ю. Г. Квалиметрическая оценка остаточных знаний студентов вуза // Квалиметрия человека и образования: методология и практика : Тезисы докладов 8-го симпозиума. – Ч. 1. – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов. – 1999. – С. 38–41.
Downloads
Published
15.12.2013
How to Cite
Kislyakova Ю. Г. (2013). Residual knowledge: Conceptual Approach. Vestnik IzhGTU Imeni M.T. Kalashnikova, (4), 173–176. Retrieved from https://izdat.istu.ru/index.php/vestnik/article/view/2758
Issue
Section
Articles