Estimation of Worker Innovative-Educational Potential
Keywords:
educational process, innovative-educational potential of worker, professional expertiseAbstract
Approaches to educational process simulation are considered. Method of estimating the level of innovative-educational potential development of a worker is proposed. The method allows to control the choice of optimal trajectory of professional expertise forming within different time intervals.References
Формирование общества, основанного на знаниях. Новые задачи высшей школы : пер. с англ. - М. : Весь Мир, 2005.
Полонский В. М. Инновации в образовании (Методологический анализ) // Инновации в образовании. - 2006. - № 1. - С. 4-12.
Смирнов С. Д. Педагогика и психология высшего образования: от деятельности к личности : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений. - М. : Изд. центр «Академия», 2001.
Капица С. П., Курдюмов С. П., Малинецкий С. Г. Синергетика и процессы будущего. - М. : Эдиториал УРСС, 2001. - 288 с.
Downloads
Published
15.06.2012
How to Cite
Perminova О. М., & Abasheva О. Ю. (2012). Estimation of Worker Innovative-Educational Potential. Vestnik IzhGTU Imeni M.T. Kalashnikova, (2), 62–64. Retrieved from https://izdat.istu.ru/index.php/vestnik/article/view/2136
Issue
Section
Articles